piątek, 25 lipca 2014

Coś z masy solnej.

Witajcie
bawiłam sie z dziećmi masa solna i foremkami do ciastoliny. 
Mysl przewodnia była taka, ze robimy magnesy ale jak wszystko sie wypiekło to dzieci zagarnęły i zaczęły sie bawić więc magnesy beda chyba innym razem a oto co nam wyszło




Nasze solniaczki z tego co słyszałam w zabawie służą juz za ciasteczka dla zabawek :)

Dziekuję za tak liczne komentarze pod moim wcześniejszym postem z rózanymi świeczkami, bardzo mi miło nawet nie wiecie jak bardzo :)

Pozdrawiam gorąco :)

9 komentarzy:

  1. Nie pozostaje Ci nic innego jak zrobić więcej magnesików, będą śliczne :)
    Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. No aż się proszą żeby zawisnąć na lodówce;)
    Świetnie wyglądają,ale najwazniesze,że dzieciaczkom się nie nudzi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak dobra zabawa ,nawet solniakami.A na magnesy zawsze przyjdzie pora,a na zabawy dzięcięce nie zawsze,sama wiesz jak one szybko rosną .
    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiez one sympatycznie kolorwe -super Anitko ci wyszly - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna zabawa a do tego piekne rezultaty i to mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i efekt niesamowity. Czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na zabawę z dziećmi :) A magnesy można jeszcze zrobić, teraz na pewno zabawa jest ważniejsza :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że dzieci miały radochę. Wyszły bardzo ładne "cosie" :) brawa za kreatywną zabawę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny i kreatywny pomysł, świetnie, że wywołał tyle radości :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...